Často kladené dotazy - GymHome

Ano, do GymHome můžeš jít s kamarádkou/kamarádem, trenérem nebo s klientem, kterého trénuješ. Je to jen na tobě a neplatíš za to nic navíc, ale nezapomeň, že zodpovědnost má ten, kdo provádí rezervaci.

Ano! Je to jen na tobě, jak posilovnu využiješ, můžeš klidně natáčet live cvičení či si tam nafotit fotky s činkama. A budeme rádi, pokud nás označíš na Instagramu: @gymhome.cz

V současné době kartu MultiSport bohužel nepřijímáme. Jsme menší, nezávislé fitness centrum a jako takoví se snažíme udržet provoz co nejefektivnější a cenově dostupný pro všechny návštěvníky. Spolupráce s velkými benefitními programy, jako je MultiSport, je pro nás zatím z provozních důvodů nereálná. 


Platí jednoduché pravidlo, pokud s nějakým strojem neumíš zacházet nebo správně cvičit, z lásky k vlastnímu tělu ho prosím nepoužívej.

Fitko se snažíme pravidelně uklízet, nicméně může se stát, že nějaký méně zodpovědný klient po sobě neuklidil. V takovém případě nám to prosím napiš na email.

Ano, ve fitku je Bluetooth reproduktor. Můžeš se snadno připojit přes svůj telefon a poslouchat hudbu, která ti vyhovuje. V době nočního klidu (od 22:00 do 6:00) nech prosím reproduktor vypnutý a muziku si pouštěj do sluchátek.

Rezervace je závazná a po jejím potvrzení již není možné ji automaticky zrušit nebo přesunout. Chápeme však, že mohou nastat nečekané situace — proto pokud nám napíšete e‑mail alespoň 48 hodin před začátkem rezervovaného termínu, pokusíme se Vám vyjít vstříc a rezervaci stornovat.


Kapacita je nastavena na 3 cvičící osoby současně, aby byl zajištěn dostatek prostoru a pohodlí při tréninku.